Οι σταγόνες της βροχής..

νομίζω ότι έχουν κι άλλες ιδιότητες πέρα από την προφανή: την εκτόνωση της πίεσης που νιώθει το σύννεφο..Προσωπικά συμβάλλουν και στον καθαρισμό του μυαλού μου.Γι’αυτό κάθε φορά που βρέχει, διαλέγω το μεγαλύτερο σύννεφο και πηγαίνω και στέκομαι από κάτω..μέχρι να»ποτίσω».

Η παράξενη αυτή για πολλούς συνήθεια μου έχει πολύ ευεργετικές ιδιότητες(μη γελάτε καθόλου).Πρώτα απ’όλα μου δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι είμαι το πιο αγνό άτομο του σύμπαντος(.. :p )Aλλά το σημαντικότερο είναι ότι με βοηθάει να σκεφτώ πιο καθαρά και να λύσω κάθε απλό εσωτερικό προβληματισμό χωρίς να χρειάζεται να καίγομαι τρώγοντας ραπανάκια.. .(Mal)heureusement,αυτές τις μέρες βρέχει αρκετά οπότε και το format* μου το χω κάνει και μέχρι στιγμής

έχω γλυτώσει την πνευμονία(αν και μικρόβια κυκλοφορούν παντού..)

*την ώρα που γινόταν η αποσυμπίεση των δίσκων μου,λοιπόν,μου’ρθε άλλη μια σκέψη κατακέφαλα.Περί αυθεντικότητας στιγμών ο λόγος..Πλανόμαστε οικτρά αν νομίζουμε ότι κάθε στιγμή που έρχεται και φεύγει θα ναι ίδια με κάποια παρελθούσα ή μελλοντική..άρα μεμιάς εξαφανίζεται και η ανάγκη σύγκρισης μεταξύ τους γιατί βάσει μαθηματικών, φυσικών κλπ κανόνων δεν μπορείς να συγκρίνεις κάτι ανόμοιο και να οδηγηθείς σε ασφαλή συμπεράσματα.Πολλές φορές βέβαια είναι καλύτερα να μην θέλεις να μπεις στη διαδικασία αυτή.

Τι θέλει να πει ο ποιητής;..Χμ..δεν ξέρω ίσως τελικά να μην «πότισα» αρκετά..

Σχολιάστε

