Α-α-άνοιξη!!

Πάντα έλεγα ότι η άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή.Με την παραμικρή ηλιαχτίδα και ένα ζεστό αεράκι..το μόνο που θέλω είναι να ξεχύνομαι στους δρόμους!

Όταν δε εμφανίζονται τα εξής:

τότε είναι που δεν μπορώ να συνέλθω..

Καθότι μόνιμη κάτοικος Θεσσαλονίκης , η άνοιξη συμβόλιζε πάντα την μεγαλύτερη άνεση μου για βόλτες στην παραλία (όση μας έχουν αφήσει ακόμα)

Κι εκεί που ήμουν έτοιμη φέτος να πανηγυρίσω την έλευση της την 1η Μαρτίου..τσουπ! Μου βάζουνε βέτο..όχι λενε..η άνοιξη αρχίζει στις 21 Μαρτίου..( to wait 3 whole weeks?)

Αλλά..καλά να πάθω αφού από κουακ..άρχισα τα μπιπ..ας πρόσεχα ( κάτι δικά μου λέω..)

Παρόλαυτα..δεν υποτάσσομαι ..ξεχύθηκα από την αρχή της δικής μου άνοιξης (εκεί με βροχές κι αέρηδες κι εγώ έξω!)στους δρόμους και τραγουδούσα ..

Δες Καθαρά ( face a la mer)

υγ: 100!!

Σχολιάστε

